کرونا هراسی راهبرد جدید
باسمه تعالی
یک هفته از شناسایی اولین مورد از ویروس کرونا در ایران میگذرد.
رسانه های عمدتاً داخلی روی آرام کردن جوّ جامعه و اطلاع رسانی در مورد راه های پیش گیری و مراقبت از این ویروس تمرکز کرده اند.
ولی رسانه های معاند چند خط را دنبال کرده و میکنند:
1. القاء اضطراب به جامعه و ایجاد جو سنگین روانی و بازی با اعصاب مردم.
2. بزرگنمایی مشکل کرونا و غیرقابل حل نشان دادن آن.
3. القاء صادق نبودنِ آمار تلفات این ویروس در ایران.
4. منزوی کردن ایران در دنیا از طریق ایران هراسی و ضربه به اقتصاد ایران.
5. غیرعادی جلوه دادن عملکرد این ویروس در ایران. (درحالی که در همه ی کشورهایی که این ویروس به آنها سرایت کرده است دقیقاً همین اتفاقات افتاده است.)
و ...
این همان جنگ روانی است که رهبر انقلاب بعد از انتخابات به آن اشاره کردند:
دشمن را بشناسیم، حواسمان جمع باشد، «مَن نامَ لَم یُنَم عَنه»؛(۱) اگر شما در سنگر، در مقابل دشمن خوابت ببرد، معنایش این نیست که دشمن هم خوابش برده؛ او ممکن است بیدار باشد؛ کما اینکه همین جور هم هست. هزاران نفر را میگذارند برای پیگیری مسائل گوناگون ایران؛ ما بایستی میلیونها نفر آماده باشیم برای اینکه، هم دفاع کنیم، هم ضربه بزنیم؛ ما هم باید متقابلاً به آنها حمله کنیم؛ چه تبلیغاتی و چه انواع و اقسام کارهایی که از دست یک ملّت انقلابی برمیآید.
4/12/1398