جِهاد کبـــــیر

و جاهدهُم به جِهاداً کبیراً

جِهاد کبـــــیر

و جاهدهُم به جِهاداً کبیراً

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
+ این وبلاگ تلاش میکند بیانگر اصول و اندیشه های اسلام ناب و انقلاب اسلامی باشد.
+ لطفاً برای استفادۀ راحت تر از مطالب، از فهرست مطالب استفاده کنید.
+ در صورت تمایل میتوانید مطالب این وبلاگ را با ذکر یک صلوات، در فضای مجازی استفاده کنید.

ابزار حديث حق

تقویم شمسی

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

پیاده روی اربعین را هر چه میتوانید و هر چه میتوانیم، باید پُربارتر و معنوی‌تر کنیم؛ معنا و مضمون این مراسم را باید روزبه‌روز بیشتر کنیم؛ اهل فکر، اهل فرهنگ، اهل اقدام فرهنگی و فکری، برای این حرکت عظیم بنشینند برنامه‌ریزی کنند. امروز هدف هر مسلمان باید ایجاد تمدّن اسلامی نوین باشد؛ ما امروز این را میخواهیم. ملّتهای اسلامی ظرفیّتهای عظیمی دارند که اگر از این ظرفیّتها استفاده شود، امّت اسلامی به اوج عزّت خواهد رسید؛ ما باید به این بیندیشیم، به این فکر کنیم؛ ایجاد تمدّن عظیم اسلامی، هدف نهایی ما است.
۱۳۹۸/۰۶/۲۷

  • سعید حجتی

سیدحسن نصرالله: امام خامنه‌ای را تنها نخواهیم گذاشت.

🔹به دنیا اعلام می‌کنیم که آیت‌الله عظمی سید علی خامنه‌ای سید ما و رهبر ما حسین زمان ماست.

🔹به سید و آقا و رهبر خود می‌گوییم، ای حسین زمان ما، همچنانکه یاران امام حسین در شب عاشورا گفتند، ما می‌گوییم که والله ای سرور و امام ما، اگر همه ما کشته شویم و بدانیم که کشته می‌شویم و ما را می‌سوزانند سپس زنده می‌شویم و این کار را هزار بار با ما بکنند، ای حسین زمانه، تو را تنها نخواهیم گذاشت.

 

 

 

مدت زمان: 1 دقیقه 43 ثانیه

 

 

 

 

  • سعید حجتی

حسن بن عبد اللَّه بن محمّد بن عیسى، از پدرش، از حسن بن محبوب، از علاء بن رزین، از محمّد بن مسلم، از حضرت ابى جعفر علیه السّلام نقل کرده که آن‏ جناب فرمودند:

حضرت علىّ بن ابى الحسن علیهما السّلام میفرمودند:

هر مؤمنى که بخاطر شهادت حسن بن علىّ علیهما السّلام گریه کند تا اشکش بر گونه‏ هایش جارى گردد خداوند منّان غرفه‏اى در بهشت به او دهد که مدّت‏ها در آن ساکن گردد و هر مؤمنى بخاطر ایذاء و آزارى که از دشمنان ما در دنیا به ما رسیده گریه کند تا اشکش بر گونه ‏هایش جارى شود خداوند متعال در بهشت به او جایگاه شایسته‏ اى دهد و هر مؤمنى در راه ما اذیت و آزارى به او رسد پس بگرید تا اشکش بر گونه‏ هایش جارى گردد خداوند متعال آزار و ناراحتى را از او بگرداند و در روز قیامت از غضب و آتش دوزخ در امانش قرار دهد.


کامل الزیارات / ترجمه ذهنى تهرانى، ص: 323

  • سعید حجتی

دریافت با کیفبت اصلی
حجم: 2.37 مگابایت

  • سعید حجتی

هدایت به بالای صفحه