جِهاد کبـــــیر

و جاهدهُم به جِهاداً کبیراً

جِهاد کبـــــیر

و جاهدهُم به جِهاداً کبیراً

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
+ این وبلاگ تلاش میکند بیانگر اصول و اندیشه های اسلام ناب و انقلاب اسلامی باشد.
+ لطفاً برای استفادۀ راحت تر از مطالب، از فهرست مطالب استفاده کنید.
+ در صورت تمایل میتوانید مطالب این وبلاگ را با ذکر یک صلوات، در فضای مجازی استفاده کنید.

ابزار حديث حق

تقویم شمسی

این چه مسلمانی است؟!! (فحاشی جناح ها)

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۷ ق.ظ

باید این آقایان همان طورى که مدعى هستند اسلامى هستیم، واقع مطلب این است که باید در عملشان، در قولشان، در خطابه هایشان، در حرف هایشان، در نوشته هایشان، در روزنامه هایشان نشان بدهند که ما مسلمانیم.

این چه مسلمانى است که هر روزنامه اى که مال یک طایفه است به طایفه دیگر فحاشى مى‏کند؟! ما چى جواب این مردم را بدهیم که هى می ‏آیند از من الآن وقت خواسته ‏اند از بازار تهران که بیایند بگویند این چه خبر است، این آقایان چه‏ شان است با هم؛ این آقاى رئیس جمهور با مجلس، مجلس با رئیس جمهور چرا، چرا اینطور رفتار مى‏ کنند؟ چرا باید اینطور باشد که صداى مردم در آید؟
من نصیحت به آنها مى‏ کنم، من از لسان اسلام به آنها نصیحت مى‏ کنم که با هم اختلاف نکنید. شما اگر اختلاف بکنید، راه را براى دیگران باز مى ‏کنید.

صحیفه امام ج 13 ص 76

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه