جِهاد کبـــــیر

و جاهدهُم به جِهاداً کبیراً

جِهاد کبـــــیر

و جاهدهُم به جِهاداً کبیراً

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
+ این وبلاگ تلاش میکند بیانگر اصول و اندیشه های اسلام ناب و انقلاب اسلامی باشد.
+ لطفاً برای استفادۀ راحت تر از مطالب، از فهرست مطالب استفاده کنید.
+ در صورت تمایل میتوانید مطالب این وبلاگ را با ذکر یک صلوات، در فضای مجازی استفاده کنید.

ابزار حديث حق

تقویم شمسی



دیشب شنیدید رئیس جمهور آمریکا حرف های سخیف و سبکی زد. شاید بیش از 10 دروغ در حرف های او بود. هم نظام را تهدید کرد، هم ملت را که چنین و چنان میکنم. بنده از طرف ملت ایران میگویم: آقای ترامپ شما غلط میکنید!

دریافت تصویر با کیفیت اصلی
حجم: 3.79 مگابایت




امام خامنه ای:

از روز اول بارها گفتم به آمریکا اعتماد نکنید. گفتم اگر میخواهید قرارداد ببندید، تضمین لازم را بگیرید و بعد ببندید. یکی از شروطی که گفتم این بود که رئیس‌جمهور آمریکا باید امضا کند. مسئولین محترم زحمت کشیدند و عرق ریختند و خب، نتوانستند. دو سال و نیم است که ما در حال انجام این قرارداد هستیم و حالا این مردک میگوید من قبول ندارم.
به سه کشور اروپایی اعتماد نکنید. اگر میخواهید با آنها قراداد بگذارید، تضمین عملی و واقعی به دست بیاورید و الّا اینها هم همان کاری را خواهند کرد که آمریکا کرد.

نظرات  (۱)

سلام
خدا قوت 
لطفا جعبه دنبال کننده را فعال کنید.تا افراد بیشتری از مطالب استفاده کنند.
با تشکر
پاسخ:
با سلام
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه